Medlemskap i ICF Norge = medlemskap i ICF International også

Bli medlem i ICF International som er verdens fremste og største organisasjon for profesjonelle coacher. Som medlem blir du en del av et internasjonalt nettverk som representerer og understøtter profesjonalitet og kvalitet. ICF Globalt eier ICFs premium merkevare (brand) og står for de veldefinerte og respekterte kjernekompetanser, etiske retningslinjer, sertifiseringsprosesser og akkrediterte coachingutdannelser.

Ved å også melde deg inn i ICF Norge, blir du en del av det profesjonelle coaching-nettverket i Norge. Sammen er vi sterkere og vi løfter coaching som profesjon. ICF Norge er godt representert i arbeidet for utvikling av et norsk standard for coaching.

Ønsker du medlemskap i ICF?

Medlemsåret strekker seg fra 1. april til 31. mars. Årlig medlemskap i ICF Global koster 245 USD. 90 USD kommer i tillegg for medlemskap i ICF Norge.

Nye medlemmer betaler medlemskapet fra den måneden man melder seg inn og til og med 31. mars.

Hvordan få tilgang til ICF Global sine medlemsider?

Medlemskapet blir aktivert så snart betalingen er gjennomført og da kan du logge deg inn på ICF Global sine sider. Der kan du opprette din profil på ICFs Credentialed Coach Finder.

Hvordan få tilgang til ICF Norge sine medlemsider?

For å få tilgang til ICF Norge sin medlemsside og for å registrere din profil under Finn en coach, må du sende oss en mail med kvittering for betalt medlemskap.

Dersom du har spørsmål om medlemskap, henvend deg til icfcoacher@gmail.com

Medlemsfordeler

International Coaching Federation er et av verdens sterkeste og mest anerkjente merkenavn innen coaching. Dette er et kvalitetsstempel som gjør at du kan skille deg ut i markedet.

ICF Globalt er verdens største nettverk av profesjonelle coacher med 35.000+ medlemmer og ca 20.000 sertifiserte coacher.

Det finnes gode muligheter for å utveksle erfaringer, bygge kompetanse og øke ditt profesjonelle nettverk gjennom medlemskap i ICF

• Medlemspris på søknad om sertifiseringer
  • Markedsføring av deg som coach på den globale Credentialed Coach Finder
  • Internasjonale workshops, kurs og konferanser med rabatter for medlemmer
  • Tilgang til forskning innenfor coachingfaget:
  • Tilgang til ICF Globals logo og markedsføringsmateriell
  • Tilgang til internasjonale coachingsirkler (Peer Coaching) og fagforum (under Life Long Learning & Professional Development)
  • På ICF Globals hjemmesider finner du til en hver tid oppdatert liste over alle medlemsfordelene

Som medlem av ICF Norge, får du i tillegg til medlemsfordelene i ICF Global:

• Gratis tilgang til lokale møter og webinarer – uten medlemskap i ICF Norge tilkommer en avgift for webinarer, arrangementer, osv.
  • Markedsføre deg som coach på det norske markedet på ​​​​​​Finn en coach
  • Rabatt ved deltakelse på Coachingweek med Coachingkonferansen i Oslo, med tidsaktuelle foredragsholdere
  • Nyhetsbrev direkte til din epost 6 ganger i året
  • Tigang til ICF Norges logo og markedsføringsmateriell
  • Rask oppfølging av dine henvendelser på norsk
Lurer du fortsatt på noe? Sjekk vår Q&A’s område!

Spør ICF International direkte

Har du spørsmål som angår ICF International og som du ikke får svar på her på ICF Norge sine sider, spør gjerne ICF International direkte.