Ina Brackman

Ina Brackman

Sertifiseringsbadge:

Ina er MCC “Master Certified Coach” som en av kun 5 MCC coacher i Norge. • Hun har 20 års coaching erfaring som coach og ledertrener i Norge, Europa, Afrika og Offshore. Jobber med kunder som G.C. Rieber AS, Bergen Kommune, BCG, Multiconsult AS, Ford Motor Company , Nestlè, AF Gruppen • Videre har hun 15 års næringslivserfaring som selger, salgssjef, forretningsutvikler • Hun coacher ledere og kjører ledertreningsprogram samt presentasjonstrening på norsk, engelsk og fransk (og snakker flytende tysk) • Hun er brennende engasjert og føler sterkt ansvar for å videreutviklere ledere og organisasjoner. Hun har bred nasjonal og internasjonal erfaring. Ina får tilbakemeldinger fra kunder og samarbeidspartnere om at hun har en spesiell utstråling som smitter og engasjerer. Hun modellerer og inspirerer til en coachende lederstil ved sin tilstedeværelse, intense lytting og direkte, uredde spørsmål. Hun er strukturert og målfokusert. «Ina sprer gull ved å anerkjenne det beste i hver og en samtidig som hun tør konfrontere og utfordre. Hun deler raust av sine erfaringer som åpner opp for andre til å dele sine også." Hennes «hjertebarn» er å bedre feedback kulturen i bedrifter og organisasjoner hun jobber med! Da skjer det store, gode, varige endringer som øker både trivsel og resultater.

, 5231 Paradis

ina@ISB-coactive.no