Eva Sognebotten

Eva Sognebotten

Eva er en av Nordens mest anerkjente profesjonelle coacher med sertifisering fra The Coaches Training Institute i California i 2002 og Leadershiputdanning i 2005/06. I 2018 tok hun videreutdanning og sertifisering innen «neuroscience, bevissthet og utvikling» hos BeAboveLeadership, Florida. Hun har coachet flere hundre mennesker i ulike posisjoner fra næringsliv og politikk. Mange personer har deltatt på ulike interne og eksterne kurs og workshops hun har holdt om lederskap, lederrollen og personlig utvikling i inn- og utland. Hun er spesielt kjent for å inspirere og utfordre sine kunder. Eva og hennes firma BeNow jobber også internasjonalt, blant annet som strategisk partner i Erasmus+ prosjekt. Eva tilbyr en sammensatt og unik kompetanse med bred erfaring der hun anvender kreativitet og evne til å se sammenhenger og skape muligheter på en utradisjonell måte for sine kunder og samarbeidspartnere. Det som spesielt kjennetegner Eva, er hennes skarpe evne til å se det store bildet og det behovet enkeltpersoner, bedriften eller organisasjonen har, og derfra bidra til en naturlig framdrift, synergier og utvikling på ulike nivåer. Når Eva etablerte sin virksomhet i 2001, hadde hun mange års erfaring fra offentlig virksomhet og privat næringsliv, herunder egen juridisk praksis og ledererfaring fra Forsvaret. Hun har også bred lokalpolitisk og kommunal erfaring, blant annet en periode som varaordfører.

, Ilseng

eva@benow.no